Médiaajánlat

Miért hirdessen televíziónkban? Mert a televíziós reklámok a legeredményesebb reklámok.
A nézők - 49%-a szerint a leghitelesebbek. - 78%-a szerint a legjobban ezek kötik le a célközönséget. - 79%-a szerint ezek bírnak a legnagyobb befolyással - 68%-a szerint ez a legmeggyőzőbb reklámforma.
A felnőtt lakosság sokkal több időt tölt a televízióval, mint bármelyik más médiummal.
Televízió: 237 perc Internet: 99 perc Rádió: 98 perc Napilapok: 27 perc Magazinok: 17 perc
A felnőtt lakosság nagy része a televízió segítségével ismerkedik meg az új termékekkel.
Forrás: TVB, Nielsen Media Research Custom Survey 2008
Válassza a legjobban teljesítő médiumot. Válassza a televíziót. Válasszon minket. Megtérülünk

CsatolmányMéret
PDF ikon Médiajaánlat240.5 KB

Kapcsolódó cikkeink

Noha néhány településen még figyelik a gátakat, az árvízzel érintett területek többségében már a helyreállításon dolgoznak az emberek. Az alábbiakban számadatokkal mutatjuk be az árvízvédelemben eltöltött megfeszített napokat.

MTI Fotó Soós Lajos

A határzár, a Csíki sör, a strasbourgi ítélet, béremelés, nemzeti konzultáció és népegészségügyi szűrőprogram is szóba került Lázár János sajtótájékoztatóján, a Kormányinfón.

2021. január 17., vasárnap, Antal,Antónia