Médiaajánlat

Miért hirdessen televíziónkban? Mert a televíziós reklámok a legeredményesebb reklámok.
A nézők - 49%-a szerint a leghitelesebbek. - 78%-a szerint a legjobban ezek kötik le a célközönséget. - 79%-a szerint ezek bírnak a legnagyobb befolyással - 68%-a szerint ez a legmeggyőzőbb reklámforma.
A felnőtt lakosság sokkal több időt tölt a televízióval, mint bármelyik más médiummal.
Televízió: 237 perc Internet: 99 perc Rádió: 98 perc Napilapok: 27 perc Magazinok: 17 perc
A felnőtt lakosság nagy része a televízió segítségével ismerkedik meg az új termékekkel.
Forrás: TVB, Nielsen Media Research Custom Survey 2008
Válassza a legjobban teljesítő médiumot. Válassza a televíziót. Válasszon minket. Megtérülünk

CsatolmányMéret
PDF ikon Médiajaánlat74.28 KB

Kapcsolódó cikkeink

Elesett, lakásukból kimozdulni nem tudó idős emberek részére tartott bűnmegelőzési tanácsadást a Tiszaújvárosi Rendőrkapitányság, azzal a céllal, hogy ne válhassanak bűncselekmények áldozataivá.

hirado.hu

Jelenleg Németország látja el az Európai Unió soros elnöki feladatait. A német kormány még ebben a fél évben megreformálná a menekültügyi rendszert.

MTI Fotó Vajda János

Tokaj is pályázik az Európa Kulturális Fővárosa (EKF) 2023 címre - jelentették be a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei város és a térség vezetői sajtótájékoztatón pénteken a Tisza-parti településen.

2020. július 15., szerda, Henrik,Roland