Médiaajánlat

Miért hirdessen televíziónkban? Mert a televíziós reklámok a legeredményesebb reklámok.
A nézők - 49%-a szerint a leghitelesebbek. - 78%-a szerint a legjobban ezek kötik le a célközönséget. - 79%-a szerint ezek bírnak a legnagyobb befolyással - 68%-a szerint ez a legmeggyőzőbb reklámforma.
A felnőtt lakosság sokkal több időt tölt a televízióval, mint bármelyik más médiummal.
Televízió: 237 perc Internet: 99 perc Rádió: 98 perc Napilapok: 27 perc Magazinok: 17 perc
A felnőtt lakosság nagy része a televízió segítségével ismerkedik meg az új termékekkel.
Forrás: TVB, Nielsen Media Research Custom Survey 2008
Válassza a legjobban teljesítő médiumot. Válassza a televíziót. Válasszon minket. Megtérülünk

CsatolmányMéret
PDF ikon Médiajaánlat74.28 KB

Kapcsolódó cikkeink

MTI Fotó

Az Állami Számvevőszék benyújtotta a 2018-as működéséről és szakmai tevékenységéről szóló beszámolóját az Országgyűlésnek – közölte a számvevőszék csütörtökön közleményben az MTI-vel.

EPA

Kína vasárnap sikertelenül próbálta nehéz hordozórakétáinak második típusát, a Long March-5 Y2-t, amely egy 7,5 tonnás távközlési műholdat állított volna pályára - jelentette a helyi média.

2020. április 10., péntek, Zsolt