Médiaajánlat

Miért hirdessen televíziónkban? Mert a televíziós reklámok a legeredményesebb reklámok.
A nézők - 49%-a szerint a leghitelesebbek. - 78%-a szerint a legjobban ezek kötik le a célközönséget. - 79%-a szerint ezek bírnak a legnagyobb befolyással - 68%-a szerint ez a legmeggyőzőbb reklámforma.
A felnőtt lakosság sokkal több időt tölt a televízióval, mint bármelyik más médiummal.
Televízió: 237 perc Internet: 99 perc Rádió: 98 perc Napilapok: 27 perc Magazinok: 17 perc
A felnőtt lakosság nagy része a televízió segítségével ismerkedik meg az új termékekkel.
Forrás: TVB, Nielsen Media Research Custom Survey 2008
Válassza a legjobban teljesítő médiumot. Válassza a televíziót. Válasszon minket. Megtérülünk

CsatolmányMéret
PDF ikon Médiajaánlat74.28 KB

Kapcsolódó cikkeink

MTI/EPA/Carsten Rehder

A migránspárti nem kormányzati szervezetek sem Magyarországon, sem máshol nem kívánják átláthatóvá tenni tevékenységüket és pénzügyeiket, ezzel pedig beismerik, hogy eddig illegálisan működtek - jelentette ki Hollik István, a KDNP országgyűlési képviselője keddi...

http://www.mnvh.eu/

A most megnyíló európai uniós források jó kiindulópontot teremtenek annak eléréséhez, hogy Magyarország ne csak termelési, hanem innovációs központtá is váljon Közép-Európában - nyilatkozta Glattfelder Béla, a Nemzetgazdasági Minisztérium gazdaságszabályozásért...

Háromezerrel növeli a kormány a rendőrség létszámát a határőrizet megerősítése érdekében - jelentette be Tuzson Bence kormányzati kommunikációs államtitkár a szerdai kormányülés közben tartott sajtótájékoztatóján, Budapesten.

2020. január 29., szerda, Adél