Médiaajánlat

Miért hirdessen televíziónkban? Mert a televíziós reklámok a legeredményesebb reklámok.
A nézők - 49%-a szerint a leghitelesebbek. - 78%-a szerint a legjobban ezek kötik le a célközönséget. - 79%-a szerint ezek bírnak a legnagyobb befolyással - 68%-a szerint ez a legmeggyőzőbb reklámforma.
A felnőtt lakosság sokkal több időt tölt a televízióval, mint bármelyik más médiummal.
Televízió: 237 perc Internet: 99 perc Rádió: 98 perc Napilapok: 27 perc Magazinok: 17 perc
A felnőtt lakosság nagy része a televízió segítségével ismerkedik meg az új termékekkel.
Forrás: TVB, Nielsen Media Research Custom Survey 2008
Válassza a legjobban teljesítő médiumot. Válassza a televíziót. Válasszon minket. Megtérülünk

CsatolmányMéret
PDF ikon Médiajaánlat74.28 KB

Kapcsolódó cikkeink

Vélhetően ablakmosóból készített szeszes italt az a hejőkeresztúri férfi, akinek házának egyik mellékhelyiségében több száz liter ablakmosót és szeszes folyadékot, valamint aktív szenet és aromát is találtak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénzügyőrei.

MTI Fotó Szigetváry Zsolt

Hétfőtől és csak személyesen vehetik át a magyarországi lakcímmel nem rendelkező választópolgárok a szavazási levélcsomagjaikat a kijelölt külképviseleteken. A szavazatot visszajuttatni már nem kötelező személyesen.

hirado.hu

Több mint kétezer migráns alszik jelenleg a párizsi utcákon, amire tavaly tavasz óta nem volt példa, a kormány ezért újabb 1200 befogadóhely átadását tervezi – közölték pénteken hivatalos források.

2019. augusztus 18., vasárnap, Ilona