Médiaajánlat

Miért hirdessen televíziónkban? Mert a televíziós reklámok a legeredményesebb reklámok.
A nézők - 49%-a szerint a leghitelesebbek. - 78%-a szerint a legjobban ezek kötik le a célközönséget. - 79%-a szerint ezek bírnak a legnagyobb befolyással - 68%-a szerint ez a legmeggyőzőbb reklámforma.
A felnőtt lakosság sokkal több időt tölt a televízióval, mint bármelyik más médiummal.
Televízió: 237 perc Internet: 99 perc Rádió: 98 perc Napilapok: 27 perc Magazinok: 17 perc
A felnőtt lakosság nagy része a televízió segítségével ismerkedik meg az új termékekkel.
Forrás: TVB, Nielsen Media Research Custom Survey 2008
Válassza a legjobban teljesítő médiumot. Válassza a televíziót. Válasszon minket. Megtérülünk

CsatolmányMéret
PDF ikon Médiajaánlat240.5 KB

Kapcsolódó cikkeink

MTI Fotó Szigetváry Zsolt

Nemzeti konzultáció kezdődik a koronavírusról és a gazdaság újraindításának intézkedéseiről – jelentette be Orbán Viktor miniszterelnök pénteken a Kossuth rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában.

A magyar katonák teljesítményét a nemzetközi közösség és az afgán nép is nagyra értékeli, ami nyilván latba esik majd akkor, amikor azt mérlegelik, hogy a jövőben milyen szerepet vállaljon Magyarország Afganisztánban - nyilatkozta Afganisztánban a magyar kontingenseknél...

2021. április 13., kedd, Ida